Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Tipς για να θυμάμαι

Το ξέρω ότι είναι άσχετο ποστ, αλλά ποτέ δεν έβλαψε κανέναν μία συμβουλή! ;)
Είναι πολλές οι φορές που πρέπει να θυμάμαι πολλά πράγματα, ή ένα δύο και πολύ σημαντικά. Οπότε εφαρμόζω μία από τις παρακάτω μεθόδους:
  1. Το γράφω στο δεξί μου χέρι, (ή σε όποιο χέρι βολεύει τον καθένα, καλύτερα όμως σε αυτό με το οποίο δεν γράφεις για να το δεις γρήγορα)
  2. Πριν πάω για ύπνο το γράφω σε ένα χαρτί και το ακουμπώ, πάνω στο γραφείο, ή το βάζω μέσα στο συρτάρι με τα ρούχα, κάπου δλδ που σίγουρα θα κοιτάξω.
  3. Φοράω το ρολόι μου στο δεξί χέρι, στο αντίθετο από αυτό που έχω συνηθίσει. Πολύ αποτελεσματικό...
  4. Έχω ένα μπλοκάκι όπου γράφω τι πρέπει να θυμηθώ, κυρίως είναι το πρόχειρο τετράδιο του σχολείου.
  5. Το γράφω στο κινητό, είτε στο μέμο αν δεν είναι επείγον, είτε πάνω στην main screen αν πρέπει να το δω άμεσα.
  6. Στα Vista, υπάρχει το windows sidebar, πλευρική εργαλειοθήκη, όπου υπάρχουν ψηφιακά post-it και μπορείτε να σημειώνετε. Εγώ το έχω απενεργοποιήσει για να μην τρώει πόρους.
  Βέβαια, αρκεί κάποιος να μπορεί να θυμηθεί μετά τι ήταν αυτό που έπρεπε να θυμηθεί, αλλιώς δεν έχουν νόημα. (το τονίζω γιατί το έχω πάθει, και ακόμα παιδεύομαι να θυμηθώ τί ήταν μία σημείωση που είχα γράψει μια φορά πριν κοιμηθώ, σε δικιά μου κωδική γλώσσα)
Για να ενεργοποιήσετε το windows sidebar, πηγαίνετε έναρξη, εκτέλεση- γράψτε sidebar και πατήστε enter.  (windows vista).

1 σχόλιο:

  1. Γουθταρω. Εγω ή γεμίζω τα χέρια μου, ή γεμίζω το τετράδιο(αλλά ποτέ δεν το κοιτάω) ή έχω το κομοδίνο μου-οθόνη υπολογιστή(post it) ΓΕΜΑΤΑ χαρτάκια με σημειώσεις.

    Και ποτέ δεν μου φτάνουν. Επίσης έχω πάντα χαρτάκια και μολύβι πάνω στο κομοδίνο μου, γιατί πολλές φορές πριν με πάρει ο ύπνος, μου έρχονται όλες οι φλασιές και μέχρι το πρωί τις έχω ξεχάσει :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...