Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Ζώδια. Αλήθεια?

  Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω ποια στάση να κρατήσω απέναντι σε αυτό το αμφιλεγόμενο θέμα. Είναι όντως παράλογο να μπορείς να προβλέψεις ανθρώπινες συμπεριφορές και γεγονότα με βάση τον διαστημικό χάρτη. Είναι ένας ακόμη κλάδος της (παρα)ψυχολογίας? Και δηλαδή αυτός που έχει γεννηθεί την ίδια μέρα και ώρα με μένα έχει τα χαρακτηριστικά μου, τα κουσούρια μου και βιώνει ό,τι βιώνω και γω? Και από ηθικής πλευράς είναι σωστό να κατηγοριοποιούμε τους ανθρώπους και με βάση το ζώδιο να τονίζουμε τα αρνητικά τους? Είμαι δίδυμος αλλά δεν είμαστε διπρόσωποι και επιπόλαιοι. Και βασιζόμενοι σε αυτές τις δώδεκα προβλέψεις (όσες και τα ζώδια δηλαδή), μειώνεται η ποικιλία των εμπειριών και δισεκατομμύρια άνθρωποι, ανήκουν σε μία από αυτές τις ομάδες με τα αντίστοιχα βιώματα- εμπειρίες- χαρακτηριστικά. Πολλοί όμως έχουν πιστέψει σε αυτά και ζουν τη ζωή τους όπως αυτά προβλέπουν. Αποκλείουν ερωτικούς συντρόφους μόνο και μόνο τα ζώδια δεν είναι συμβατά και ο αστρολόγος λέει ότι δεν ταιριάζουν.
 Από την άλλη, από προσωπική μου εμπειρία, έχω όντως παρατηρήσει ότι πολλές φορές πράγματι πέφτει μέσα! Εκπλήσσομαι από την μία, από την άλλη δε, κρατώ και τις επιφυλάξεις μου όταν αναφέρει πως κακά γεγονότα επρόκειτο να μου συμβούν, το οποία και ποτέ δεν έχουν βγει αλήθεια. Μήπως από τη στιγμή που αναφέρει ότι θα διανύσω μία τυχερή και κερδοφόρα περίοδο της ζωής μου, αυτομάτως ανεβαίνει η ψυχολογία μου και όντως αποδίδω τόσο καλά? Και αντίστοιχα με την αναγγελία των κακών γεγονότων που ίσως αντιμετωπίσω, μειώνεται η αυτοπεποίθησή μου, στεναχωριέμαι και από μόνη μου προκαλώ την ατυχία? Ελπίζω πως όχι γιατί τότε αυτό το φαινόμενο; αυτή η επιστημονική μέδοθος; απλά βασίζονται στην προσωπική αντίδραση κάθε ανθρώπου στα ίδια γεγονότα... Ίσως οι ελκτικές και βαρυτικές δυνάμεις των πλανητών να επηρεάζουν τα εγκεφαλικά νεύρα και ως (έμμεσο) αποτέλεσμα η αλλαγή στη συμπεριφορά των ανθρώπων. Δεν μπορώ να ξέρω. Αλλά ειδικά η σελήνη περιτριγυρίζεται από πολλές φήμες - μύθους σχετικά με την επίδραση της στη γη. Τυχαία η γυναικεία περίοδος είναι ανά τακτά χρονικά διαστήματα, όσο και του σεληνιακού κύκλου (περίπου 29 ημέρες); Και ο μύθος του λυκανθρώπου που σεληνιάζεται, μεταμορφώνεται και αλλάζει;

Όλα αυτά τα λέω διότι πολλοί άνθρωποι βασίζουν τη ζωή τους στις ζωδιακές προβλέψεις. Είχα δει σε γνωστή ιατρική σειρά, ένα περιστατικό κατά το οποίο μία γυναίκα δεν ήθελε να υποβληθεί σε χειρουργείο μόνο και μόνο επειδή το ζώδιο δεν θεωρούσε τις συνθήκες ευνοϊκές, διακινδύνεψε τη ζωή της θεωρώντας ως ασφαλή την γνώμη του αστρολόγου και όχι του γιατρού. Άλλο παράδειγμα είναι η υπογραφή συμβολαίων ή οι αγορές, πολλές από τις οποίες αναβάλλονται λόγω ''ζωδιακής απαγόρευσης''. 

Προτιμώ να κρατήσω μία ουδέτερη στάση, τονίζοντας και τα θετικά και τα αρνητικά, μη θέλοντας να επηρεάσω κανέναν. Αυτή είναι η άποψη της Kat...
Η προσωπικές εμπειρίες του καθενός θα του φανερώσουν τι πρέπει να θεωρεί ως βάσιμο και τι ως αβάσιμο. :) :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...